BONJOUR MÖSZJŐ BÁCSI!

Karácsonyi vidám kisszínes- "Reszkess betörő!"

2015. december 25. - hkatinka68

reszkessetek.jpg

A lányom élete első vizsgaidőszakára készül. Könyvtárban ül egész nap (mert ott nagy a csend, mi meg nagyon hangosak vagyunk), tanul és fél.. 

Sok-sok vizsgával a hátam mögött derűsen szemlélem az eseményeket, de aztán eszembe jutott az én első vizsgaidőszakom. Rutintalan kezdőként december 27-re írtam be az ásványtan-vizsgát, amitől egyébként is nagyon féltem, mert a digír-tetragiroid puszta gondolatára is kivert a víz. Az egyik szomszéd család éppen külföldön élt és felajánlották, hogy tanulhatok a lakásukban. 24-én hajnalban le is mentem szépen, hogy az aznapi penzumot elvégezzem, amikor motoszkálás hasított be a csöndbe és az ajtó nyílásában, ahol a leveleket szokták bedobni, megjelent egy kéz. Miután szomszédaink már elég régóta nem laktak otthon, több, mint furcsa volt a művelet, ami csak nem akart abbamaradni. Szabályos pánikroham jött rám és kikiabáltam, hogy levágom a kezét és a nyomaték kedvéért kirohantam a konyhába céleszközért. Közben hallottam, hogy elfut és gondoltam, csak megnézem, ki volt ez. Szegény újságos akarta meglepni a lakókat, hogy kivételesen ne kelljen elmenni a postaládáig, egyenesen házhoz viszi a karácsonyi kiadást. Persze, elnézést kértem, de ő csak messziről kiabálta, hogy "nyugodjon meg és igyon egy kávét!..."  Késsel a kezemben azért boldog karácsonyt kívántam neki..

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourmoszjobacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr18194416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása