BONJOUR MÖSZJŐ BÁCSI!

Yarn bombing, avagy kössünk, kössünk valamit....

2016. május 03. - hkatinka68

vonat.jpgÉletemben először és lehet, hogy utoljára 16 éves koromban kötöttem. Kötött akkor mindenki, szünetben, sokszor órán is, lusta kötéssel csónaknyakú pulóvert. Azt gondoltam, ha már lúd, legyen kövér, csavart mintával indítottam, fogyasztottam, szaporítottam és a család legnagyobb megdöbbenésére be is fejeztem, nem szokásom befejezni ugyanis semmit. Aztán eltettem a kötőtűket és azóta sem vettem elő.

Tegnap megint a forest-i Delhaize mellé vitt az utam,ahol valaki már októberben "ruhába" öltöztette ezt az öreg fát:

 

12789719_1040284159348357_1072252169_o.jpg

 

Azóta tovább kötögethetett a gerilla, mert lassan maxi ruhája lesz a fának. Ez a street art egyik formája, ami yarn bombing (azaz a fiúk bombázása) névre hallgat : fonallal díszítenek fákat. A mi fánk olyan vidám lett, hogy komolyan  elgondolkodtam, hogy beszállnék én is a díszítésbe.

 

13153449_1084388838271222_492826034_n_1.jpg

 

Egész fasorokat is beburkolnak:

fasor.jpg

 autókat

 auto.jpg

 Ez meg itt a kedvencem, a helsinki katedrális:

helsinki.jpg

 

És egy kis video egyenesen Molenbeek-ből:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bonjourmoszjobacsi.blog.hu/api/trackback/id/tr838682838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása